O autoru bloga

Braco Babić, planinarski vodič, turistički vodič, nadzornik parkova prirode, instruktor markacist, publicist; član planinarske organizacije od 1970. godine; inicijator i jedan od osnivača vodičke službe u BiH; predsjednik komisije vodiča Planinarskog saveza Bosne i Hercegovine (2005. – 2006. god.); predsjednik komisije vodiča Planinarskog saveza Kantona Sarajevo (2007. – 2008. god.); predsjednik Komisije za planinarske puteve Planinarskog saveza Federacije BiH (2015. – 2018. god.).

Kao aktivan planinar pristupio na mnoge vrhove Balkana, Europe, Afrike i Azije. Uspješno učestvovao u himalajskim ekspedicijama na Mera Peak (2009. god.) i Island Peak (2013. god.) i dr. Učestvovao u mnogim akcijama markiranja planinarskih puteva i transverzala u bosanskohercegovačkim planinama. Vodio mnoge uspone na vrhove iznad 2000 metara nadmorske visine u ljetnim i zimskim uvjetima.

Kada nije u planini posvećen je pisanju knjiga, vodiča i reportaža iz oblasti planinarske literature i publicistike. Autor, koautor, glavni i odgovorni urednik, stručni saradnik i konsultant brojnih projekata na promoviranju planinarstva i planina Bosne i Hercegovine. Za doprinos na razvoju planinarstva dobio je Počasno priznanje ”Zlatna značka” – najveća nagrada koju dodjeljuje Planinarski savez Bosne i Hercegovine (2009. god.).

Mnoge putopise o planinama objavio je na internetskim stranicama. Zaljubljenik je fotografije i kada je u prirodi ne razdvaja se od fotoaparata.

O planinama i mjestima koja posjećuje piše i na svom facebook profilu, a ponekad objavi i poneki video zapis na You Tube kanalu gdje ga možete pratiti i tamo.

Pozdrav i uživajte u čitanju bloga,

Vedro!

9 komentara na “O autoru bloga

    1. Vrijeme je bilo da pokrenem svoj blog i dobro mi je došlo pisanje da prekratim vrijeme u doba korona virusa dok je trajala zabrana kretanja u gradu. Hvala vam i pratite dalje moje objave na facebook-u i blogu.

      Volim

  1. Hvala na odličnom blogu. Svi su članci zanimljivi. Molimo vas da napišete više posebno o legendama / narodnjacima i istoriji povezanoj s planinama.

    Liked by 1 osoba

    1. Moja su interesovanja o planinama široka, a posebno me privlače legende, iz kojih se može puno naučiti i saznati o kraju u kom su nastale. Osim legendi u Bh. planinama objaviću i druge koje sam prikupio na mojim planinarskim turama u regionu. Hvala vam i pratite dalje moje objave na facebook-u i blogu.

      Volim

  2. Drago mi je što sam te upoznao i više puta s tobom pohodio planine. Ti si hodajuća enciklopedija. Želim ti dobro zdravlje i još puno lijepih tura, a koje ćeš podijeliti ovdje s nama. Svakako se od tebe može puno toga naučiti. 😉 Vedro! 👍

    Liked by 1 osoba

Komentariši